اطلاعات تماس

تهران خیابان خالد اسلامبولی (وزرا)
نبش کوچه سی و هفتم پلاک 163
طبقه سوم واحد6

ما همه روزه در دسترس هستیم

ارزانترین رنگ اپوکسی  در تهران و سایر شهرستان ها توسط شرکت بازرگانی رادین با قیمت بسیار مناسب و با کیفیت بالا عرضه میگردد.

رنگ اپوکسی یک لایه روکش دار است که شامل یک کاتالیزور و یک رزین است. وقتی ترکیب می‌شود این دو جز در یک پوشش پایدار سفت می‌شوند
و قادر به تحمل مقدار زیاد فشار هستند. رنگ اپوکسی برای سطوح بتون، مانند زیرزمین و گاراژ ایده‌آل است، همچنین می‌تواند برای پوشش کف چوبی نیز استفاده شود.

ارزانترین رنگ اپوکسی در بازار

رنگ اپوکسی و پوشش کف اپوکسي، واژه‌هایی هستند که اغلب به جای یکدیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر شما می‌خواهید یک رنگ اپوکسی بخرید و از آن به عنوان یک کفپوش در منزل استفاده کنید، ممکن است در فروشگاه ببینید از دو عبارت بطور جداگانه استفاده می کنند.

همچنین شرکت‌های تولید کننده رنگ، رنگ اختصاصی با نام شرکت خود را تولید می کنند. پوشش اپوکسي از لحاظ فنی رنگ نیست، حتی اگر با این عنوان استفاده شود. در رنگ اپوکسي، رنگ آکریلیک و اپوکسي مستقیماً با یکدیگر ترکیب می شوند که گاهی اپوکسي نوع اول نامیده می شود.
فرمول آکریلیک قابلیت سفارشی‌سازی در رنگ‌آمیزی را دارد و این نوع رنگ اپوکسي مانند رنگ معمولی خشک می‌شود. مولفه اپوکسي به مقاومت رنگ در مقابل لکه‌های شیمیایی روی کف مانند بنزین یا روغن نسبت داده می‌شود، بنابراین اغلب در گاراژ و اتاق کار استفاده می‌گردد.

ارزانترین رنگ اپوکسی
ارزانترین رنگ اپوکسی

چرا از رنگ اپوکسی استفاده کنیم؟

پوشش اپوکسی ترکیبی از دو جزء جداگانه برای پوشاندن کف است.
برخلاف رنگ اپوکسی، این ترکیب بجز تنها خشک شدن، وضع آن قسمت را بهبود می بخشد. کف سیمانی از این عمل آوری سخت منتفع می شود زیرا این فرآیند بتن متخلخل را درزگیری می کند. وجود رزین کف را براق میکند و یک روکش کف اپوکسي، کف را در مقابل لکه و خراش (خرد شدن بتن کف) محافظت می کند.

شرکت بازرگانی رادین یکی از معتبرترین و بزرگ ترین شرکت های پخش کننده رنگ های صنعتی در کشور است.
همین طور شرکت بازرگانی رادین نماینده کارخانجات معتبر رنگ سازی در ایران است.
برای اطلاع بیشتر از قیمت رنگ ها در بخش تماس با،با ما در ارتباط باشید.

ارزانترین رنگ اپوکسی
ارزانترین رنگ اپوکسی
به اشتراک بگذارید:

administrator

شرکت بازرگانی رادین فعال در زمینه انواع رنگ های صنعتی و ساختمانی و مشتقات رنگ و مواد اولیه و تولید کننده رنگ اتومبیلی ،ساختمانی و انواع تینر. راه ارتباطی: 09129685440

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *